Gra nowej ery, czy era nowej gry?

Narzędzie do ćwiczeń w sferze myślenia abstrakcyjnego

 

     W czasach spływania na Ziemię wyższych wibracji ludzie światła mają za zadanie wyjść naprzeciw swojemu przeznaczeniu – działać przez niedziałanie, stać się przykładem i przewodnikiem dla innych. Ten stan świadomości można osiągnąć czyniąc umysł tak otwartym, by już nic nie przeszkadzało w doświadczaniu optymalnej rzeczywistości. Droga do pełniejszego otwarcia umysłu to umiejętność myślenia abstrakcyjnego – myślenia przekraczającego kolejne ograniczenia.

     W wielowymiarowym Wszechświecie toczy się gra przeciwieństw. Zasady tej gry pochodzą z poziomu wyższego – tam, gdzie przeciwieństw nie ma. Są proste i jednolite, natomiast gra jest niewyobrażalnie skomplikowana.

      Pragnę przedstawić narzędzie do ćwiczeń myślenia abstrakcyjnego. W moim odczuciu zakotwiczone w nim są wszystkie kolejne poziomy wibracji (wraz z kodami otwierającymi) możliwe do osiągnięcia przez świadomość ludzką w okresie przełomu. Narzędziem tym są bardzo proste i jednolite (bez stosowania żadnych wyjątków) zasady gry logicznej dającej nieskończone możliwości. Może ona być alternatywą dla innych gier logicznych, takich jak np. szachy (bez potrzeby uczenia się setek otwarć) lub go (bez konieczności opanowywania trudnych zasad gry). Proszę zwrócić uwagę, że przez tysiące lat nikt nie wpadł na ten prosty pomysł. Czy działo się tak dlatego, że narzędzie to miało być ujawnione dopiero teraz jako dar w czasach uruchamiania pełnego potencjału naszych umysłów?

      Mam nadzieję, że zaprezentowana propozycja da ludziom wiele radości i otworzy umysły.

 

Jarosław Cichocki

 

fragment artykułu o grze JC Attract wydrukowanego w czasopiśmie NIEZNANY ŚWIAT 3/2006

 

 

Gra JC Attract to maksymalnie uproszczony model Wszechświata przeciwieństw.

Gra JC Golden Nugget to maksymalnie uproszczony model Świata bez przeciwieństw.

 

 

Spróbuj rozwiązać 6 zadań:

 

Wygraj z programem komputerowym JC Attract Player-Computer

1. na planszy 8x8

2. na planszy 10x10

3. na planszy 12x12

 

Ułóż klocki na środku planszy tak aby tworzyły pionowe lub poziome, kolorowe pasy

4. w JC GN ex.D w nie więcej niż 40 ruchach

5. w JC GN ex.C w nie więcej niż 28 ruchach

6. w JC GN ex.B w nie więcej niż 28 ruchach

 

M A I N